Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus-járvánnyal összefüggésben fennálló veszélyhelyzetre, valamint a koronavírus-megbetegedések számának növekedésére tekintettel, a kontaktok számának csökkentése érdekében a Tiszakécskei Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás visszavonásig – az alábbi kivétellel – szünetel:

Személyesen kizárólag azon ügyfelek fogadása történik, akiknek az ügyében a személyes megjelenést jogszabály kötelezővé teszi (pl. egyes anyakönyvi ügyek, személyes nyilatkozat-tételek). A személyes ügyfélfogadás ebben az esetben is előzetes – telefonon vagy e-mail útján történő – egyeztetés alapján lehetséges.

Amennyiben van rá mód, kérem részesítsék előnyben az elektronikus ügyintézést.

Ehhez információkat a következő oldalon találnak: https://e-onkormanyzat.gov.hu

Beadványaikat postai úton is eljuttathatják részünkre az alábbi postacímre:

6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.

Kérdéseiket az alábbi elérhetőségeken tehetik fel:

Központi elérhetőségek:         Telefon: 76/441-355, E-mail: polh@tiszakecske.hu

Adócsoport elérhetőségei:      Telefon: 76/441-118, E-mail: adocsoport@tiszakecske.hu

Az egyes nyomtatványok letölthetőek a www.tiszakecske.hu honlapról, illetve papír alapon a személyes ügyfélfogadás korlátozásának időtartama alatt is biztosítjuk a Tisztelt Ügyfeleink részére a Polgármesteri Hivatal Vásár utcai hátsó bejáratánál.

 A járvány további terjedésének megfékezésében kiemelt szerepe van az egyének felelős magatartásának. Erre figyelemmel kérjük szíves megértésüket és együttműködésüket.

Tiszakécske, 2021. március 23.

Gombosné dr. Lipka Klaudia s.k.
jegyző