Polgármesteri Hivatal

Cím: 6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.
Telefon: 76/542-000

Ügyfélfogadás:
hétfő 8.00-12.00 és 13.00-16.00
kedd 8.00-12.00
szerda nincs
csütörtök 13.00-16.00
péntek 8.00-12.00

Hatósági Osztály

E-mail: aljegyzo@tiszakecske.hu, hat_oszt@tiszakecske.hu
Vezető: Dombiné Horpácsi Mária aljegyző

Cím: 6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.
Telefon: 441-355, Fax: 441-078
E-mail: polh@tiszakecske.hu
Ügyek, ügyintézők szerint
Németh Lajos
– vízügyi feladatok (ár- és belvízvédelem)
– fakivágás
– beruházásokkal kapcsolatos ügyek intézése
– pályázatírás
– Településfejlesztési Bizottság kapcsolattartója
– közbeszerzés
Bakos József
– építéshatósági ügyintézés
– haszonbérlet állásfoglalás
– szakhatósági állásfoglalás telekalakításhoz
– közterület foglalási engedélyezés
Seres Brigitta
– építéshatósági ügyintézés (Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok megtalálhatóak a letölthető dokumentumok között.)
Józsa Béláné
– beruházások intézése
– műszaki ellenőrzés végzése önkormányzati beruházásoknál
– közművesítések lebonyolítása
– hatósági bizonyítványok kiadása: villany, víz, gáz, út
– közműfejlesztési támogatások igénylése
Tamás Zsolt
– önkormányzati tulajdonokkal kapcsolatos ügyek intézése: telekértékesítés, lakásbérlet, helyiségbérlet, lakások és helyiségek karbantartási munkálatai
– peres ügyek
Dr. Szabó Éva Judit
– építéshatósági ügyintézés
Anyakönyvvezető >> – Cseh Nikoletta
Települési támogatás>> – ügyintéző: Tuzáné Handó Virág, Balláné Feró Magdolna
Rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény >> – ügyintéző: Balláné Feró Magdolna

Gazdálkodási Osztály

Cím: 6060 Tiszakécske, Kőrösi u. 2.
Telefon: 441-321 – Gazdálkodás/ 441-118 – Adóhatóság, Fax: 441-078
E-mail: gazd_oszt@tiszakecske.hu
Osztályvezető: Ézsiásné Varga Andrea

Pénztár: hétfő-csütörtök 8.00-12.00, péntek nincs

A Gazdálkodási Osztály két fő területe:
1. Gazdálkodási
2. Adóhatósági feladatok

Gazdálkodás feladatai

Ügyintézők: Kovácsné Baranyó Edit, Pesti Ildikó, Demeter Tamásné, Petrezselyemné Sipos Éva, Göncző Anita, Varga Rozália, Zobokiné Kállai Ilona

– Az önkormányzat éves költségvetésének összeállítása, az év közi események következtében szükséges rendelet módosítások elkészítes.
– Szemétszállítási szerződések megkötése. (Az ügyintézéshez szükséges nyomtatvány megtalálható a letölthető dokumentumok között.)
– Számlázás
– Lakbérek előírása, befizetések nyilvántartása
– Pénztári kifizetések
– Beérkező számlák nyilvántartása, banki átutalása
– Kamatmentes szociális kölcsönnel kapcsolatos befizetések nyilvántartása
– Biztosítási ügyek intézése
– Végrehajtással kapcsolatos ügyek intézése
– A Polgármesteri Hivatal és a gazdálkodás szempontjából hozzá tartozó részben önálló intézmények pénzellátási és gazdálkodási feladatainak intézése (beleértve az intézményfinanszírozást).
– Főkönyvi és analitikus könyvelés, pénzforgalmi információ nyújtási és beszámolási kötelezettség teljesítése (többek között az éves beszámoló és a zárszámadás elkészítése).

Adóhatóság feladatai

Ügyintézők: Bagi Béla, Zsolnainé Csábi Edina, Szűrszabó Krisztina, Kiss Nikolett

– Helyi adókkal és gépjárműadóval kapcsolatos ügyek intézése (kommunális, iparűzési, építmény és idegenforgalmi adó, talajterhelési díj).
– Hagyatékhoz kapcsolódóan értékbizonyítványok elkészítése
– Idegen tartozások beszedése
(Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok megtalálhatóak a letölthető dokumentumok között.)
Az oldal tetejére