Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatala Kormányablak Osztály

Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felöl)
Fax: 06 76/998-352
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu

Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818

Külföldről: + 36 1 550 1858

 

Ügyfélfogadás:

Hétfő: 8:00-18:00
Kedd: 8:00-12:00
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: 7:00-17:00
Péntek: 8:00-12:00

Osztályvezető: Kovács Anikó

Ügyintézők:

  1. Juhász-Kardos Andrea– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-293

Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)

Fotókészítés okmányokhoz

Személyazonosító igazolvány

Új típusú személyigazolvány aktiválása

Vezetői engedély

Útlevél

Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

Adatszolgáltatás

Igazolás kiállítása diákok részére

  1. Ábel Andrea – kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-293

Személyazonosító igazolvány

Vezetői engedély

Útlevél

Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

Parkolási igazolvány kiállítása

Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

Adatszolgáltatás

Igazolás kiállítása diákok részére

  1. Sebők Lajos Zsolt– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-554

Személyazonosító igazolvány

Vezetői engedély

Útlevél

Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

Parkolási igazolvány kiállítása

Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás

Adatszolgáltatás

Igazolás kiállítása diákok részére

  1. Novák Jetta– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-292

Gépjármű ügyintézés

  1. Kiss Gabriella – kormányablak szakügyintéző – Tel: 06 76/795-552

Gépjármű ügyintézés

  1. Kosik Tímea – hatósági szakügyintéző – Tel: 06 76/795-553

Egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés

Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése

Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó

eljárások

Ügyfélkapu ügyintézés

Parkolási igazolvány kiállítása

Gépjármű ügyintézés:

– gépjármű eladásának bejelentése

  1. Tariné Konfár Leonóra– kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/896-243

– hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

másolat kiadása

– szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

– családtámogatási kérelmek továbbítása

– egészségbiztosítási kérelmek továbbítása

– nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása

– megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

továbbítása

– fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

– ügyfélkapu-regisztráció

  1. Szatmári Szilvia – kormányablak ügyintéző – Tel: 06 76/795-555

– hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

másolat kiadása

– szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

– családtámogatási kérelmek továbbítása

– egészségbiztosítási kérelmek továbbítása

– nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása

– megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

továbbítása

– fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

– ügyfélkapu-regisztráció

  1. Terjéki Sándor– hatósági ügyintéző – Tel: 06 76/896-234

Gépjármű ügyintézés:

– gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások

  1. Makó Gábor Péterné – NAV ügyintéző – Tel: 1819

A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.

A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség. 

Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:

A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala létrehozásáról, feladatairól és hatásköréről szóló 276/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet szerint 2013. január 1-jétől az okmányirodák a járási hivatalok szervezeti egységeként, a KEKKH irányítása alatt működnek.

ELLÁTANDÓ FELADATKÖR:

  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatos ügyintézés
  • Útlevél igényléssel kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvánnyal, polgárőr igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés
  • Gépjármű igazgatás
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványának kiadása
  • Hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása
  • Egyéb intézhető ügytipusokról a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.

Országos illetékességű.

Illeték és díjfizetési lehetőségek:

  • bankkártyás fizetés
  • csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)

A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.